FacebookInstagramLinkedIn
KategorieBrandsStores

Hansgrohe CS Brno oslavilo již 25 let na trhu

05.04.2021

Hansgrohe CS s.r.o., dceřiná společnost předního německého výrobce koupelnových baterií a sprch, slavila vloni čtvrt století na českém a slovenském trhu a může být s výsledky opravdu spokojena. Bohatou nabídku výrobků využívá široké portfolio zákazníků v oblasti stavebnictví. Za dobu své existence si firma vybudovala díky kvalitním výrobkům a servisu dobré jméno a stabilní postavení na obou trzích.

Hansgrohe CS Brno oslavilo již 25 let na trhu

Historie firmy se datuje od května roku 1995, kdy byla založena ve Svratce (Českomoravská Vrchovina) první dceřiná společnost Hansgrohe v bývalém postkomunistickém bloku. Po třech letech obchodní činnosti, slibně se rozvíjející síti obchodních partnerů a aktivní účasti na různých výstavách a veletrzích, bylo zapotřebí rozšířit nejen školicí centrum, ale především skladové kapacity a logistiku. Od roku 1999 má firma své sídlo v Brně a v současnosti v ní pracuje 19 zaměstnanců.

Firma Hansgrohe, která velmi úspěšně funguje už 119 let a jejíž výrobky se prodávají ve více než 140 zemích celého světa, může být opravdu spokojena. Vždyť má za sebou více než 15 000 patentů a ochranných vzorů a více než 600 ocenění od nezávislých porot v mezinárodních designových soutěžích. Se značkou spolupracují takové světové hvězdy designu, k jakým patří Philippe Starck, Antonio Citterio či Patricia Urquiola a mnozí další.

V renomovaném hodnocení organizace International Forum Design (iF) nejlepších podniků světa v oblasti designu tak zaujímá Hansgrohe mezi 4 215 zúčastněnými firmami místo v TOP 10 (www.ifworlddesignguide.com). Lze nabídnout zákazníkovi lepší doporučení?! Jenže mnohem důležitější než vlastní uspokojení společnosti z dosažených obchodních výsledků je však to, že s jejími produkty vytvářejí architekti a projektanti špičkové koupelny a kuchyně jak v soukromých interiérech, tak v hotelech či v kongresových centrech a na jachtách.

A nejen to, s výrobky se značkou Hansgrohe či AXOR (globální průkopník trendů u výjimečných, avantgardních designových objektů pro luxusní koupelny a kuchyně) se dobře pracuje i těm, kteří stojí za jejich montážemi a instalacemi, tedy instalatérům a technikům, o jejichž neustálé vzdělávání firma pečlivě dbá. Školení těchto odborníků vede ke spokojenosti všech zúčastněných včetně koncových klientů.

Kvalita pro Hansgrohe totiž znamená také ty nejvyšší standardy v oblasti servisu, požadavky klientů jsou zohledňovány už při vývoji. Zákazníci se tak mohou spolehnout na spolehlivé, stabilní a udržitelné baterie, sprchy a sprchové systémy s dlouhou životností. Při výrobě klade Hansgrohe důraz na vybrané materiály, pokročilé technologie a precizní práci, na ekologii i kvalitu. A také na spokojenost všech lidí, kteří s výrobky této značky pracují nebo je používají. Právě důraz na jejich spokojenost je to, co odlišuje společnost Hansgrohe od dalších výrobců.

Značka, kterou dnes tvoří 33 společností a 22 prodejních zastoupení po celém světě, stojí také za celou řadou inovací, což si mnozí ani neuvědomují: například se sprchovou tyčí (1953), u níž lze ruční sprchu upevnit do libovolné výšky, přišlo právě Hansgrohe, stejně tak jako s první ruční sprchou na světě s nastavitelným druhem proudu (1968 Selecta) nebo s barevnou sprchou Tribel (1974, Frog Design, H.Esslinger – později design pro Apple). Velkou inovaci představovala i technologie Select (2014), díky níž lze tok vody v kuchyni či koupelně ovládat pouhým stiskem tlačítka.

V minulých letech prošla firma přeměnou z rodinné společnosti na globálně zastoupený koncern: Klaus Grohe, nejmladší syn zakladatele, vedl firmu více než tři desetiletí až do roku 2015. Hlavními akcionáři jsou americký koncern Masco Corporation a rodina Grohe prostřednictvím Syngroh Verwaltungs- und Beteiligungs- GmbH. Od 1. srpna 2018 vede firmu Hans Jürgen Kalmbach jako předseda představenstva.
www.hansgrohe.cz

Hansgrohe CS Brno oslavilo již 25 let na trhu
Hansgrohe CS Brno oslavilo již 25 let na trhu
Hansgrohe CS Brno oslavilo již 25 let na trhu