FacebookInstagramLinkedIn
KategorieBrandsStores

Komplexní strategie + on-line svět + přátelské vztahy

01.03.2021

Marketingová agentura VERmedia roste se svými klienty od 2013. Nabízí komplexní řešení celého on-line marketingu pro různé obory i zaměření. Žádná výzva není dost veliká, aby to tým s dlouholetými zkušenostmi a elánem do své práce pod vedením Věry Vlčkové nezvládl. Nepotřebují nekonečné dosahy příspěvků, vysoké počty zobrazení a spoustu fanoušků, ale reálná čísla a výsledky, které jsou podložené dokončenými objednávkami a konverzemi na webu klienta.

 

Jsou správní a fér – jsou VERmedia!

Komplexní strategie + on-line svět + přátelské vztahy

Fungovalo doporučení

On-line marketingová agentura VERmedia vedená zakladatelkou Věrou Vlčkovou vznikla po její marketingové činnosti pro italské firmy, které chtěly působit v Čechách. V té době se dostávala na nejrůznější a nejúžasnější místa, vzdělávala se v zahraničí, hltala marketing a on-line prostředí. Začaly ji oslovovat firmy a díky doporučování se začaly nabalovat. „Vše, co učíme klienty, jsme neměli, “ směje se zakladatelka VERmedia, „ani webovky! Znáte to o té kovářově kobyle…“

Najednou už toho bylo tolik, že nastal čas rozšiřovat tým. Do současnosti se však drží toho, že neusilují o práci pro velké korporáty, ale zaměřují se na malé a střední klienty, se kterými udržují dlouhodobé vztahy a pomáhají jim růst přes on-line prostředí. Mají vybudovanou skupinu klientů, což jim dává svobodu v tom, že se jim mohou více věnovat. Rok 2021 však už bude vzhledem k poptávkám ve znamení rozšiřování o velké klienty a sestavení nových týmů pro ně.

Klienta chceme dobře znát

„Pokud si lidsky s klientem nesedneme, nesouzníme s projektem, značkou, nejdeme do toho,“ vysvětluje spolupráci s klienty Věra Vlčková. „Bylo by to totiž od nás nezodpovědné. Zaměřujeme se na strategie, protože mám praxí ověřeno, že bez dobré strategie nikdy není možné vytěžit maximum. Neradi děláme reklamu jen na jednom nástroji. VERmedia chce budovat dlouhodobě udržitelné značky na základě znalosti a dobrých vztahů s klienty. Klienta se snažíme vždy edukovat tak, aby rozuměl, čeho jsme s jeho značkou dosáhli a jak mu marketing pomohl v posunutí se blíže k cíli. Máme klienty, kteří s námi každý rok zdvojnásobují obrat. Naši klienti jsou různých oborů, odvětví a zaměření. Od advokátní kanceláře, přes filmový festival až po e-shop s péřovými zavinovačkami.“

Rychlá a srozumitelná pomoc

VERmedia si uvědomuje, že občas v podnikání není zbytí a je nutné co nejrychleji zalepit nějakou díru. Proto nabízí pomocnou ruku v oblastech, jako jsou webové stránky, marketingová komunikace, komunikační strategie, vizuální identita a nové logo, sociální sítě, webová analytika, content marketing, online marketing či jiná reklama. Na základě rychlé a srozumitelné komunikace vám pomůže odbavit přesně to, co nejvíce hoří. I přes toto ale má raději řešení dávající smysl z dlouhodobého hlediska. Někdy je lepší zvolnit a připravit strategii, která se dívá do budoucnosti a bere v potaz mnoho dílčích vstupů. Taková práce se pak dokáže mnohonásobně zúročit a v dlouhodobém hledisku může přinést mnoho zralých a šťavnatých plodů.

Komplexní a strategická řešení

„V současné době jsou marketingové rozpočty ořezané, ale nikdy se mi nestalo, aby to nefungovalo,“ říká Věra Vlčková. „Investice do strategie je jednou z nejlepších investic, co firma může udělat. Při přípravě marketingové strategie a podrobných analýzách, které klientům na začátku děláme, se úplně nejlépe seznámíme se značkou. Začíná to vždy vyzpovídáním majitele, pak poznáváme produkty a děláme rešerše trhu a jejich stávajících aktivit. Rozklíčujeme konkurenci, problémy klienta uvnitř, co řeší jeho lidi. Určíme také archetyp značky, to totiž hodně pomáhá v nasměrování další komunikace značky. Vyjmenujeme klientovi i známé značky stejného archetypu, aby si uvědomil, jak má vystupovat navenek. Klient se musí s archetypem ztotožnit a pak se snadno naučí, jak vést marketingovou komunikaci. Musí především vědět, kdo je jeho zákazník a jak k němu hovořit. Určujeme také tonalitu komunikace, která je často opomíjeným prvkem značky, který výrazně přispívá k zapamatování nebo odlišení od konkurence. Jde o to, jakým tónem značka mluví, píše, působí. Aby značka působila profi, musí vystupovat jednotně, kamkoli přijde.

Analyzujeme zkrátka, co funguje, děláme SWOT, analýzu a snažíme se co nejpřesněji vydefinovat cíl. Pak určíme nástroje, protože když víme, co je cílová skupina, víme, kde se nachází a pomocí jakých nástrojů s ní lze komunikovat. A pak už navrhujeme a vytváříme on-line kampaně. Většina hezkých vztahů s našimi klienty začala právě marketingovou strategií,“ zakončuje svůj výklad Věra Vlčková.

Skupina 6543

„Máme kamarády a designéry, kteří spolupracují s VERmedia,“ vysvětluje Věra Vlčková, „ ale chtěli jsme mít projekt, kde si budeme všichni rovni. Je to super-friendly tým lidí, kteří jsou profíci ve svém oboru, ale nikdy by to o sobě sami neřekli, protože jsou příliš skromní. Pod tímto spojením vznikla spousta zajímavých a úspěšných projektů, které si můžete prohlédnout na www.6543.cz.“

VERmerch – merch, který pobaví nejen markeťáky

Z dalších z mnoha aktivit aktivní Věry Vlčkové nám prozradila VERmerch: „Budujeme strategie, vztahy, komunikaci na sociálních sítích, on-line marketing…, ale chtěli jsme mít také něco, co lze dát člověku do ruky, na co si může sáhnout. A tak vznikl náš vlastní brand VERmerch. Milujeme kávu, milujeme srandu a milujeme zápisky. Vtipné marketingové hlášky jsou u nás téměř na každodenním pořádku, a proto jsme to všechno zhmotnili do jednoho projektu. S vlastními produkty začínáme postupně. Každý měsíc přidáme novinku s novou hláškou podle toho, co vtipného zrovna zažijeme na našich schůzkách nebo co se nám přihodí.

Tenhle super merch není určen pouze pro markeťáky, ale pro všechny, kteří berou věci s humorem a drží u toho hrnek skvělého kafe. Vše je navrženo, vyrobeno a vytisknuto v Čechách ve spolupráci se Slovenskem. Jako my. A co je podstatné, z každého produktu VERmerch také věnujeme 30 – 50 Kč na rozvoj platformy Kariérko.cz.

Daruj zdravotníkovi respirátor

Ze zmíněných mnoha aktivit Věry Vlčkové a týmu kolem ní považujeme za důležité zmínit užitečný projekt, kde byla jednou ze zakladatelek- Daruj zdravotníkovi respirátor. Jde o veřejnou sbírku na nákup ochranných pomůcek pro zdravotníky, bez nichž to nejde.

www.facebook.com/ darujzdravotnikovirespirator

Transparentní účet: 123-1574120217/0100)

www.vermedia.cz

Komplexní strategie + on-line svět + přátelské vztahy
Komplexní strategie + on-line svět + přátelské vztahy