REXY - Nechte se inspirovat trendy v retailu
26.03.2020
REXY, Retail Experience Agency, vznikla v roce 2013 z touhy
dodávat kvalitní retail design služby. Jelikož na trhu žádná taková agentura s
full-servisem a zaměřením na retail nebyla, tak ji Vlasta Šilarová založila a
dnes má její REXY zakázky od významných klientů českých i zahraničních řetězců,
jako jsou např. Giorgio Armani, Benu, Nyx, Vichy, Sisley, Grohe, Adidas…, a to
na území ČR i střední Evropy.

Podstatou REXY je návrh a komplexní dodání komerčních
interiérů, včetně projektové dokumentace, až po dodávku nábytku i stavby. Tím, že
jsou v REXY architekti a projektoví manažeři zároveň, tak se dokážou postarat o
projekt od A do Z v jedné osobě a díky znalosti všech projektových fází
poskytuje REXY skutečný full-servis. Ten ale sám o sobě k úspěchu nestačí,
důležité je neustále sledovat inovace a trendy v retailu, a posouvat tak sebe i
řešení pro klienty dopředu. I proto s příchodem trendu interaktivní digitální
komunikace vznikla sesterská společnost DEX-Digi Experience, která navrhuje a
dodává digitální řešení na míru potřebám klienta: hardware, software, i
vzdálenou správu a tvorbu i nasazení digitálního obsahu. Díky tomuto
ojedinělému propojení interiéru a digital pod jednou střechou REXY a DEX nabízí
svým klientům skutečný EXPERIENTIAL RETAIL.
Zákazníci dnes investují do zážitků a zábavy a méně do produktů,
proto je potřeba přicházet s propojením experience a retailu. REXY a DEX
ve svých projektech pracují s dalším z trendů - tzv. Omnichannel experiences
neboli bezbariérový zážitek z nakupování prostřednictvím propojení prodejních kanálů
– on-line i offline současně. Zákazníci chtějí mít vztah se značkou a očekávají
interaktivní komunikaci a personalizovanou nabídku bez rozdílu, kde zrovna
nakupují. Dnešní e-shopy se snaží dále expandovat a také být v osobním kontaktu
se svými zákazníky, proto otevírají kamenné prodejny. I v kamenných prodejnách
zákazníci očekávají propojení výhod nakupování v prodejně a rychlosti online nákupů.
Tento trend REXY nabízí prostřednictvím své sesterské FUTURE
STORE, která vyvíjí software pro digitální komunikaci včetně propojení s pokladním,
skladovacím a klientským systémem. Novým produktem společnosti je tzv. ekatalog
– propojení eshopu na kamenné prodejně. REXY tedy umí realizovat kamennou
prodejnu tak, aby byla místem nejen pro nákupy, ale i zážitek a zábavu.
Fakt, že REXY je trendsetterem a umí projekty dotáhnout do
konce, potvrdila i prestižní Cena za digitální transformaci pod patronací
Microsoft a Daquas v rámci Ocenění českých podnikatelek 2019 v konkurenci více
jak 24000 nominovaných firem.
Více informací o
nabízených retail službách na www.rexy.cz a www.digiexperience.cz. Pro sjednání
schůzky a podrobnější představení služeb a realizací kontaktujte rexy@rexy.cz.